Internet2023-10-12
17

„Fakty” TVN i reportaże z „Czarno na białym” do obejrzenia na YouTubie

„Czarno na białym” w TVN7„Czarno na białym” w TVN7

Na YouTubie zaczęto publikować w całości wybrane reportaże z magazynu TVN24 „Czarno na białym” i materiały z „Faktów” TVN. To kolejne przed wyborami parlamentarnymi zwiększenie zasięgu treści z TVN24.

Od zeszłego piątku do środy na kanale youtube’owym „Czarno na białym” pojawiło się w całości siedem reportaży. To materiały z ostatnich miesięcy, m.in. o prezesie Orlenu Danielu Obajtku, politykach Konfederacji, Robercie Bąkiewiczu i jego związkach z obozem władzy, sekretarzu generalnym PiS Krzysztofie Sobolewskim oraz wycieku maili ze skrzynki Michała Dworczyka.

Najnowszy z udostępnionych reportaży - „Dla dobra partii” autorstwa Dariusza Kubika, Grzegorza Łakomskiego i Karola Dejasa - na antenie TVN24 premierowo wyemitowano we wtorek w zeszłym tygodniu.

 

Poprzednio na kanale youtube’owym „Czarno na białym” zamieszczano tylko kilkuminutowe fragmenty reportaży. Natomiast w całości, jeszcze przed premierą na antenie TVN24, udostępniano je na platformie subskrypcyjnej TVN24 GO.

Kanał youtube’owy programu ma obecnie 6,1 tys.subskrybentów.

 

Z kolei na kanale youtube’owym TVN24 (mającym obecnie 3,9 mln subskrybentów) od kilku dni publikowane są materiały z „Faktów” TVN oraz magazynu „Polska i świat” z TVN24.

 

Premierowe odcinki „Czarno na białym” w TVN24 od 31 sierpnia ub.r. do 20 lipca br. oglądało średnio 506 tys. osób, co przełożyło się na 3,99 proc. udziału stacji wśród wszystkich widzów, 2,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,78 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Od minionego tygodnia, w związku ze zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi, „Czarno na białym” jest też emitowane w TVN7 mogą oglądać program, a inny program z anteny TVN24 - „Polska i świat” w Telewizji WP. - Obecnie istnieje ogromne zapotrzebowanie na treści newsowe i publicystyczne - podkreślały TVN Warner Bros. Discovery i Wirtualna Polska.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu br. średnia widownia minutowa TVN24 wynosiła 280 752 osoby, co dało 5,52 proc. udziału w rynku oglądalności (po spadku rok do roku o 5,8 proc.).

Autor:tw

Więcej informacji:TVN, Czarno na białym, YouTube

KOMENTARZE(17)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas