Telewizja2016-06-30
5

„Czarno na białym” TVN24 zyskało 82 tys. widzów

Program „Czarno na białym” w sezonie 2015/2016 śledziło 345 tys. osób, o 82 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. TVN24 w czasie nadawania magazynu przegrał walkę o widza z TVP Info. Wpływy reklamowe wyniosły 9,43 mln zł.

Magazyn „Czarno na białym” w sezonie telewizyjnym 2015/2016 (tj. w okresie od 31 sierpnia 2015 roku do 23 czerwca 2016 roku) pokazywany był w dni powszednie o godz. 20.30 oraz w soboty o 20.55 (do 2 stycznia br. o 20.00). Średnia widownia magazynu w tym okresie wyniosła 345 tys. osób, co przełożyło się na 2,22 proc. udziału TVN24 wśród wszystkich widzów i 1,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 12 kwietnia br. Jego średnia widownia wyniosła 659 tys. osób.

Trzy topowe odcinki magazynu

Zobacz tabelę

Odcinki programu, pokazywane w analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 1 września 2014 roku do 25 czerwca 2015 roku) gromadziły przed telewizorami 263 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 1,66 proc. i 1,52 proc. udziału. Oznacza to, że program zyskał 82 tys. widzów.

TVN24 w paśmie nadawania programu przegrał walkę o widza ze stacją TVP Info, której udział wyniósł wówczas 2,44 proc. Gorzej poradził sobie Polsat News (0,60 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN24 był liderem oglądalności stacji newsowych, a dalsze miejsca zajęły: TVP Info i Polsat News

Oglądalność programu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Wpływy reklamowe wokół emisji magazynu wyniosły 9,43 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Prowadzącą programu „Czarno na Białym” jest Patrycja Redo.

W maju br. udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,87 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Czarno na białym, TVN24

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas