Reklama2009-05-13
0

'Czas na dobrą zabawę' w kampanii Cinema Park

Pod hasłem "Czas na dobrą zabawę" ruszyła kampania reklamowaInteraktywnego Kina Cinema Park. Akcja obejmuje radio, prasę,internet i outdoor.

Startująca właśnie kampania pod hasłem "Czas na dobrą zabawę"reklamuje uruchomienie w Poznaniu Interaktywnego Kina Cinema Park.Przekaz promocyjny pokazuje, że obejmuje ono programyedukacyjno-rozrywkowe dla uczniów emitowane w multipleksieKinepolis z zastosowaniem multisensorycznej technologii.

czas

Akcja jest prowadzona w radiu (Złote Przeboje, Eska, PlanetaFm), prasie (Gazeta Wyborcza, Fakt, Głos Wielkopolski), internecie(serwisy z pakietu Kobieta i Rozrywka sieci ARBO, tutej.pl,Gazeta.pl - Poznań, wp.pl) i w ramach działań out of home. Kreacjękampanii - zaplanowanej do połowy czerwca - przygotowała agencjareklamowa Cocktail Creative, natomiast planowaniem i zakupem mediówzajął się dom mediowy PRO Media House.

Autor:tw

Więcej informacji:Cinema Park

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas