Reklama2012-09-03
1

„Czas na drugie śniadanie!” - zegarki w promocji serów Hochland

Pod hasłem „Czas na drugie śniadanie!” ruszyła promocja serów topionych Hochland. Akcję wymyśliła i realizuje agencja reklamowa V&P.

W promocji „Czas na drugie śniadanie!” należy zebrać 5 promocyjnych opakowań serów topionych Hochland w plasterkach, w krążkach, w kubeczkach do smarowania lub Gouda Smaki. Można je wymienić na jeden z 200 tys. wielokolorowych zegarków. Za pomysł i obsługę akcji - zaplanowanej do końca października lub do wyczerpania zapasów nagród - odpowiada agencja reklamowa V&P.

Promocję wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie (magazyny handlowe), sklepach (materiały POS) oraz internecie (specjalny serwis). Spot telewizyjny przygotowała agencja PZL, a pozostałe reklamy - agencja V&P.

Autor:tw

Więcej informacji:Hochland

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas