Telewizja2011-02-16
3

„Czas na zmianę” – N reklamuje nową promocję (wideo)

W telewizji, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa platformy N. Akcję pod hasłem „Czas na zmianę” przygotowały firmy Animade, Next i Starcom.

Rozpoczęta właśnie kampania N reklamuje promocję „Czas na zmianę”. W ramach oferty wszystkie pakiety tematyczne tej platformy są dostępne w cenie 48 zł miesięcznie przez cały okres trwania umowy, natomiast aktywacja dekodera HD jest bezpłatna.

Kampania pod hasłem „Czas na zmianę” podkreśla jednocześnie, że do oferty N zostały włączone niedawno kanały BBC World (więcej na ten temat), a także Polsat.



Akcja reklamowa od 7 lutego obejmuje telewizję (TVN, TVP 1, TVP 2, kanały tematyczne TVN, Animal Planet, Discovery, Discovery Science, TLC, Discovery World, kanały tematyczne z pakietu At Media), radio (Radio ZET, stacje Agory, Antyradio Katowice, Antyradio Kraków, Antyradio Warszawa, Chili Zet) oraz internet (Onet.pl, WP.pl, Interia.pl).

Kreację przygotowały studio Animade (telewizja) i agencja Next (internet), a za zaplanowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Czas na zmianę, N

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas