Reklama2016-11-25
3

Czas reklamowy w kanale WP będzie sprzedawać TVN Media

Sprzedażą czasu reklamowego i oferty sponsorskiej w nowym kanale telewizyjnym WP (należącym do Wirtualnej Polski) będzie zajmować się TVN Media.

W ramach podpisanej właśnie umowy TVN Media będzie odpowiadać na wyłączność za sprzedaż czasu reklamowego i czasu do emisji ogłoszeń wyborczych, politycznych i społecznych, a także oferty w zakresie sponsoringu i współfinansowania programów. W tym ostatnim obszarze sprzedażą oferty stacji będzie zajmowała się także Wirtualna Polska, odpowiada za to Aleksandra Pietrzyk, która od października w zespole kanału jest dyrektorem ds. sprzedaży.

Kanał WP wystartuje 2 grudnia, będzie dostępny m.in. na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, na stronie głównej portalu WP i w wybranych sieciach kablowych i na platformach cyfrowych. W ramówce stacji oprócz seriali będzie codziennie 2,5 godzin autorskich programów, m.in. dwugodzinne pasmo przed południem, 15-minutowy program informacyjny „#dziejesięnażywo” o 16:45 (prowadzony przez Macieja Orłosia) oraz wieczorne pasmo publicystyczne o 18:50.

Portal WP zaczął już emitować na stronie głównej przedpołudniowe pasmo „#dziejesięnażywo”, jego część publicystyczną prowadzą zazwyczaj Kamila Biedrzycka-Osica, Igor Sokołowski i Małgorzata Serafin, a część lifestylową - m.in. Małgorzata Ohme i Aleksandra Szwed.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas