Reklama2012-06-06
8

„Czasami zwykłe emocje nie wystarczą” w kampanii rebrandingowej Banku Pekao (wideo)

W telewizji, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca rebranding Banku Pekao SA. Akcję - nawiązującą do Euro 2012 - przygotowały agencje Euro RSCG Warszawa i K2 Internet oraz dom mediowy Mediacom.

W startującej właśnie kampanii Banku Pekao SA przede wszystkim prezentowana jest jego nowa identyfikacja wizualna. Reklamy podkreślają, że jest ona utrzymana w barwach biało-czerwonych. Jednocześnie kampania reklamuje specjalne karty płatnicze, które Bank Pekao SA wprowadził na Euro 2012, jako sponsor narodowy tej imprezy.

>>> Bank Pekao bez żubra - rebranding do końca 2013 r. za 40 mln zł


Akcja reklamowa - zaplanowana do końca czerwca - obejmuje telewizję (kanały Polsat, TVN i TVP, również przy transmisjach Euro 2012), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Newsweek Polska”, „Wprost”, „Polityka”, „Uważam Rze”, „Przekrój”) oraz internet (największe portale informacyjne, serwisy sportowe, biznesowe, hobbystyczne i rozrywkowe, wyszukiwarka Google).


Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Euro RSCG Warszawa, przy czym spot telewizyjny wyprodukowała agencja K2. Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

Autor:Tomasz Wojtas

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas