Reklama2008-09-16
0

'Czatuj na foczkę w sieci' - zachęca GH Net

Po hasłem 'Czatuj na foczkę w sieci' krakowski operator internetowyGH Net prowadzi od początku września kampanię reklamową. Obejmującaradio i outdoor akcja skierowana jest do młodzieży.

W kampanii reklamowej pod hasłem 'Czatuj na foczkę w sieci'krakowski operator internetowy GH Net w żartobliwy sposób reklamujeswoje usługi. Celem akcji jest zwiększenie rozpoznawalności markiwśród grupy docelowej, jaką są ludzie młodzi - licealiści i studenci.

foczka

Trwająca od początku września kampania obejmie spoty radioweemitowane w stacjach RMF Maxxx i Roxy FM oraz reklamy na nośnikachoutdoorowych: megaboardów, billboardów i  citylightów. Akcjęprzygotował dział marketingu firmy oraz agencja reklamowa Be4.

Autor:łk

Więcej informacji:GH Net

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas