Reklama2005-02-22
0

Czekoladowa nowość Nestlé

Agencja Lowe GGK przygotowała kreację czekolady Nestlé

W lutym Nestlé Polska wprowadziła na polski rynek nowy produkt – kremowe czekolady Nestlé produkowane według unikalnej szwajcarskiej receptury. To kolejny krok w budowaniu silnej pozycji marki Nestlé na polskim rynku wyrobów czekoladowych.

Czekolady Nestlé wyróżniają się na półce szatą graficzną: intensywną czerwienią opakowań i kolorem wstęgi – różnym dla róznych wariantów smakowych. Umieszczone na froncie opakowania nowe logo marki - przypominające kształt serca i ust - jest znakiem rozpoznawczym wszystkich słodyczy koncernu Nestlé.

Wprowadzeniu czekolad Nestlé na rynek towarzyszyć będzie intensywna kampania reklamowa w prasie, czołowych stacjach telewizyjnych oraz na billboardach. Kampania będzie również wspierana akcjami samplingowymi w wybranych sieciach handlowych.

Kreację przygotowała agencja Lowe GGK.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas