Reklama2005-12-15
0

Czeska firma w rękach Partner ASM

Na terenie sieci Hypernova i Carrefour w całej Polsce merchandiserzy Partner ASM dbają o asortyment czeskiego producenta bielizny i odzieży firmy Avax.

Celem realizowanych działań jest zwiększenie świadomości marki MOLVY stanowiącej najważniejszą w obecnej chwili na rynku polskim markę firmy AVAX, jak również wzrost sprzedaży promowanych produktów dostępnych w dwóch sieciach supermarketów.

Merchandiserzy Partner ASM dbają o ekspozycję całego asortymentu firmy AVAX uzupełniają braki, odpowiadają za  klipsowanie bielizny i naprawianie uszkodzonych opakowań.

Z okazji świąt Avax prowadzi również promocje sprzedaży (promocje cenowe) na swoją odzież weekendową.

Avax weszło na polski rynek półtora roku temu.

Jerzy Gutkowski Dyrektor do spraw rynku polskiego z AVAX mówi – „Współpraca z lokalna firmą merchandisingową, dobrze znającą rynek jest nieocenioną pomocą przy wprowadzaniu nowych produktów na określony rynek”. W nowym roku merchandisingowe wsparcie będzie nam potrzebne ponieważ planujemy wprowadzenie nowej kolekcji wiosna 2005/2006 oraz liczne promocje” – dodaje.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas