W listopadzie 2012 roku prawie wszystkie spośród 15 najpopularniejszych gazet regionalnych zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Dziennik Polski”. Liderem zestawienia pozostał „Dziennik Zachodni”.
Średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w listopadzie 2012 roku wyniosła 59 546 egz., czyli o 4,15 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce należało do „Gazety Pomorskiej" (Media Regionalne) ze średnią sprzedażą ogółem w listopadzie ub.r. na poziomie 54 456 egz., po spadku o 7,88 proc. Na podium znalazł się jeszcze „Express Ilustrowany" (Polskapresse), którego wynik sprzedażowy spadł o 1,38 proc. do poziomu 42 836 egz.
Z kolei najwięcej stracił, zajmujący ósme miejsce w rankingu dziennik „Dziennik Polski” (Polskapresse). Sprzedaż ogółem tej gazety zmalała o 12,83 proc. i wyniosła 28 526 egz.
Natomiast jedynym wzrostem w rankingu pochwalić się może zajmujący siódmą pozycję „Głos-Dziennik Pomorza”(Media Regionalne). Jego wynik w listopadzie ub.r. wzrósł jednak tylko o 0,03 proc. do 30 991 egz.
Zestawienie obejmuje 15 najpopularniejszych dzienników regionalnych.