Internet2008-01-21
2

Czołowe serwisy społecznościowe i blogi w grudniu

MySpace i Google Blogger ponownie okazały się najpopularniejszymiwśród Amerykanów stronami internetowymi w kategorii serwisówspołecznościowych i blogów.

W ubiegłym miesiącu MySpace zanotował 60,1 miliona unikalnychodwiedzin. Oznacza to wzrost o 9 procent w porównaniu z grudniem2006 roku (55,3 mln) - informuje serwis Marketing Charts, powołującsię na dane firmy badawczej Nielsen Online.

Za MySpace, w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych serwisówspołecznościowych w USA znalazły się w ubiegłym miesiącu kolejno:Facebook (22,6 miliona unikalnych odwiedzin, wzrost o 72 procent wporównaniu z grudniem 2006), Classmates Online (10,7 mln, spadek o6 procent), Windows Live Spaces (8,9 mln, wzrost o 2 procent), AOLHometown (6,9 mln, spadek o 24 procent), Club Penguin (6,4 mln,wzrost o 137 procent), LinkedIn (4,8 mln, wzrost o 132 procent),Reunion.com (4,1 mln, spadek o 5 procent), AOL Community (4,1 mln,spadek o 22 procent) oraz Flixster (3,1 mln, wzrost o 316procent).

Z kolei wśród blogów internetowych, w grudniu Google Bloggerzanotował w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej wzrostliczby unikalnych odwiedzin o 48 procent, do poziomu 35,8miliona.

W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych blogów w listopadzieznalazły się jeszcze: WordPress.com (13,4 miliona unikalnychodwiedzin, wzrost o 202 procent w porównaniu z grudniem 2006), SixApart TypePad (10,2 mln, wzrost o 12 procent), tmz.com (9,5 mln,wzrost o 7 procent), LiveJournal (3,8 mln, spadek o 9 procent),Engadget (3,3 mln, wzrost o 52 procent), Xanga.com (2,5 mln, spadeko 43 procent), StyleDash (2,4 mln, wzrost o 57 procent), Thatsfit(2,3 mln, wzrost o 54 procent) oraz Gizmodo (1,9 mln, wzrost o 45procent).

źródło: Marketing Charts

Autor:km

Więcej informacji:blog, serwisy społecznościowe

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas