Reklama2014-06-25
2

Cztery agencje reklamowe walczą o obsługę sieci Saturn

Do przetargu na obsługę reklamową sieci elektromarketów Saturn (należącej do Media Saturn Holding Polska) zostały zaproszone agencje Ogilvy& Mather, H Warsaw, Scholz & Friends Warszawa i GPD Advertising. Ostatnio dla Saturna pracowała ta pierwsza.

Zwycięska agencja opracuje kompleksową strategię komunikacji sieci Saturn i będzie zajmować się jej bieżącą obsługą reklamową. Pierwszy duży projekt to jesienna kampania.

- Przetarg odbędzie się w pierwszym tygodniu lipca. Mamy nadzieję na wyłonienie zwycięzcy w pierwszym etapie i rozstrzygnięcie do połowy lipca - mówi Daria Perzyna, marketing manager Saturna. Współpraca ze zwycięską agencją ma mieć charakter długoterminowy.

W ostatnim okresie, od marca ub.r., obsługą reklamową Saturna zajmowała się agencja Ogilvy& Mather. Przygotowane przez nią spoty pokazywały dziwne odruchy klientów na ofertę tych sklepów, np. piskliwy okrzyk czy niekontrolowane ruchy gałek ocznych (obejrzyj jedną z tych reklam).

- Badania pokazały, że wyrazista kampania znacząco wpłynęła na świadomość marki i zaznaczyła obecność Saturna na reklamowym rynku, jednak przyjęty kierunek wymaga pewnych modyfikacji i ponownego odświeżonego spojrzenia - tłumaczy Daria Perzyna.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas