Reklama2009-10-08
0

Cztery grupy w walce o globalny budżet reklamowy Emirates

Holding Interpublic Group, reprezentowany przez agencje DraftFCB iLowe, został wyeliminowany z walki o globalny budżet reklamowylinii lotniczych Emirates.

Tym samym w rywalizacji o warty ponad 300 milionów dolarówfuntów budżet pozostały Publicis Groupe (Saatchi & Saatchi, LeoBurnett), Omnicom (BBDO), WPP Group (Grey), a także ChimeCommunications, którego oddział Bell Pottinger Sport andSponsorship współpracował z przewoźnikiem m.in. przy sponsoringuPucharu Świata w Rugby w 2007 roku.

Linie Emirates zamierzają przekazać swój budżet w ręce jednejreklamowej sieci. Obecnie firma korzysta w różnych częściach świataz usług różnych agencji (m.in. wspomniane Saatchi & Saatchi,BBDO i Grey), a także EmPower - wirtualnej sieci ponad 100 agencjimarketingowych.

W ubiegłym roku przewoźnik skonsolidował także swój globalnybudżet medialny, przekazując go w całości grupie StarcomMediaVest.

źródło: Adweek

Autor:km

Więcej informacji:Emirates

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas