W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich były „Cztery Kąty”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Moje Mieszkanie”, a na przeciwnym biegunie znalazł się miesięcznik „M jak Mieszkanie”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w listopadzie 2015 roku wyniosła 60 324 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 12,02 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga pozycja należała do miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła do góry o 14,13 proc. do poziomu 59 236 egz. - jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Ostatnie miejsce na podium zajął, również wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 489 egz., po spadku o 30,60 proc. - największym w segmencie pism wnętrzarskich.
Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej średni wynik zwiększył się o 4,05 proc. do 26 637 egz.
W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 30,78 proc., pochwalić się mogły „Cztery Kąty”. Z kolei największy spadek również i tutaj odnotowało „M jak Mieszkanie” - było to 14,10 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.