Prasa2013-06-17
0

„Cztery Kąty” liderem pism wnętrzarskich, „Weranda” z największym wzrostem

W I kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich utrzymały się „Cztery Kąty”, a najwięcej straciło pismo "Dom & Wnętrze". Jako jedyna zyskała "Weranda".

Średnia sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w I kwartale 2013 roku wyniosła 69 158 egz., po spadku względem I kwartału 2012 roku o 20,44 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. 

Na drugim miejscu uplasował się magazyn „Moje Mieszkanie” (Murator), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 1,36 proc. i wyniosła 53 421 egz.

Ostatnie miejsce podium zajął również wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego  średni wynik sprzedażowy zmalał o 15,76 proc. do poziomu 40 043 egz.

Jedynym wzrostem sprzedaży ogółem w badanym okresie pochwalić się mógł miesięcznik "Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jego wynik wzrósł o 1,5 proc. i ostatecznie ustabilizował się na poziomie 27 993 egz.

Z kolei największy spadek zanotował plasujący się na ostatnim miejscu magazyn "Dom & Wnętrze" (wówczas Edipresse Polska, obecnie Agora). Jego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 22,74 proc. do 8 481 egz. 

Zobacz tabelę

Także i w marcu 2013 roku pierwsze miejsce zajęły „Cztery Kąty”. Wynik sprzedażowy tego pisma w porównaniu do marca 2012 roku zmniejszył się o 25,18 proc. do poziomu 74 963 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu. 

Drugie miejsce należało do „Mojego Mieszkania” (55 192 egz.;  wzrost o 3,03 proc.), a trzecie - do „M jak Mieszkania” (45 154 egz.; - 13,81 proc.).

Największy wzrost sprzedaży ogółem zanotował zajmujący piąte miejsce magazyn “Dobre Wnętrze” (Murator). Jego wynik poszedł do góry o 4,49 proc. do 15 425 egz. 

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas