W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku na pozycji lidera wśród pism wnętrzarskich utrzymały się „Cztery Kąty”. Jedynym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mogło „Moje Mieszkanie”. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Dom & Wnętrze”.
Średnia sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wyniosła 70 741 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2012 roku o 17,21 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu umocnił się magazyn „Moje Mieszkanie” (Murator), którego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się o 3,22 proc. do 55 372 egz. Był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Ostatnią pozycję podium zajął również wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 43 838 egz., po spadku o 5,50 proc.
Z kolei największy spadek średniej sprzedaży ogółem w pierwszych dziewięciu miesiącach br. zanotował miesięcznik „Dom & Wnętrze” (od maja br. Agora, wcześniej Edipresse Polska), który w zestawieniu zajął miejsce ostatnie. Jego wynik zmniejszył się o 20,76 proc. i wyniósł 7 735 egz.
Zobacz tabelę
We wrześniu 2013 roku sprzedaż ogółem będącego liderem miesięcznika „Cztery Kąty” wyniosła 69 579 egz. i w porównaniu do września 2012 roku zmniejszyła się o 10,26 proc. - najbardziej w zestawieniu. Drugie miejsce należało do „Mojego Mieszkania” (61 085 egz.; spadek o 1,35 proc.).
Z kolei największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 15,14 proc. do 46 292 egz.) pochwalić się mogło tutaj „M jak Mieszkanie”, które uplasowało się oczko niżej.
Zobacz tabelę