W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich uplasowały się „Cztery Kąty”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł miesięcznik „Weranda”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Dom & Wnętrze”.
Sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w lutym 2013 roku wyniosła 70 376 egz., po spadku względem lutego 2012 roku o 19,10 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się magazyn „Moje Mieszkanie” (Murator), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 1,48 proc. i wyniosła 63 433 egz.
Ostatnie miejsce podium zajął również wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy zmalał o 30,61 proc. do poziomu 37 536 egz.
Jedyny wzrost sprzedaży ogółem odnotowała zajmująca czwarte miejsce „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej wynik w lutym br. poszedł do góry o 3,96 proc. i wyniósł 28 981 egz.
Z kolei największy spadek sprzedaży ogółem w badanym okresie zanotował miesięcznik „Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska). Jego wynik zmalał bowiem o 38,13 proc. i ostatecznie ustabilizował się na poziomie 7 320 egz. Tytuł ten został pod koniec lutego br. sprzedany Agorze (więcej na ten temat).
Zobacz tabelę
W lutym 2013 roku w porównaniu do stycznia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 52,34 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Moje Mieszkanie”. Z kolei jedyny spadek odnotował tutaj miesięcznik „Dom & Wnętrze” - wyniósł on 10,86 proc.