W I kwartale br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich utrzymał miesięcznik „Cztery Kąty”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze”.
Średnia sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w I kwartale 2014 roku wyniosła 59 846 egz. W porównaniu do I kwartału 2013 roku zmniejszyła się ona najbardziej w zestawieniu, bowiem o 13,46 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki
Na drugim miejscu umocnił się magazyn „Moje Mieszkanie” (Murator), którego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się o 9,12 proc. do 58 294 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął również wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 44 977 egz., po wzroście o 12,32 proc.
Z kolei najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze” (Agora), który w rankingu zajął ostatnie miejsce. Jego średni wynik w I kwartale br. zwiększył się bowiem o 24,54 proc. do 10 562 egz.
Zobacz tabelę
W marcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” w porównaniu do marca 2013 roku zmniejszyła się o 5,37 proc. do 70 935 egz. Drugie miejsce zajął magazyn „Moje Mieszkanie” (60 025 egz.; wzrost o 8,76 proc. - jedyny w rankingu), a trzecia lokata należała do „M jak mieszkania” (44 180 egz.; - 2,16 proc.).
W tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Dobre Wnętrze” (Murator) - było to 7,50 proc. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 14 268 egz.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.