Prasa2008-01-30
0

"Cztery Kąty" uciekają konkurencji

W październiku 2007 roku większość tytułów z segmentu miesięcznikówwnętrzarskich zanotowała wzrost sprzedaży w porównaniu z tym samymmiesiącem ub.r.

Liderem pozostaje magazyn "Cztery Kąty" (Agora SA) - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Sprzedaż ogółem"Czterech Kątów" wyniosła 174 041 egz., co w odniesieniu dowrześnia rok temu oznacza wzrost o 11 proc.

Na drugim miejscu znalazło się "M jak mieszkanie" (Murator) zesprzedażą ogółem 64 346 egz. Na podium znalazło się także "MojeMieszkanie" (G+J Polska) - 48 935 egz. (wzrost o 19,5 proc.).

Zobacz tabelę


Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedażyodnotował miesięcznik "Cztery Kąty" (Agora).

Zobacz tabelę

Autor:masz

Więcej informacji:Cztery Kąty, Dobre Wnętrze, ZKDP

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas