Prasa2015-07-23
0

„Cztery Kąty” wyprzedziły „Moje Mieszkanie”. „M jak Mieszkanie” o 41 proc. do góry

W kwietniu br. na pozycję lidera sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich awansowały „Cztery Kąty”, które wyprzedziły „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”, zaś najwięcej stracił magazyn „Dobre Wnętrze”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w kwietniu 2015 roku wyniosła 71 446 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 18,62 proc. Wówczas tytuł ten był drugi.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugą pozycję spadł miesięcznik „Moje Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła w dół o 9,20 proc. do poziomu 62 996 egz.

Ostatnie miejsce na podium zajął, wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 48 063 egz., po wzroście o 41,44 proc. - największym w zestawieniu.

Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej średni wynik zmniejszył się o 0,07 proc. do 25 592 egz.

Z kolei największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 25,73 proc., odnotował magazyn „Dobre Wnętrze” (ZPR Media), który zajął miejsce piąte. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 12 360 egz.

Zobacz tabelę

W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 57,71 proc., pochwalić się mogły „Cztery Kąty”. Z kolei jedyny spadek odnotował magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora) - było to jednak zaledwie 0,03 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas