Reklama 2014-02-26
2

Czteryczwarte wprowadza na rynek Tukan - nowy rodzaj chleba

Grupa Czteryczwarte zajęła się NPD, namingem oraz oprawą graficzną nowego produktu z portfolio Zeelandia - chleba Tukan.
 

Tukan to chleb z ziarnami i z dodatkiem tropikalnych owoców suszonych, takich jak papaja, ananas, figi i daktyle. Agencji zależało na połączeniu skojarzeń z tradycją, a zarazem egzotyką.

- Poszukiwaliśmy polskiej nazwy słownikowej, która pod względem semantycznym będzie wprowadzać skojarzenia z czymś atrakcyjnym, kolorowym, egzotycznym. Tukan spełnia te wymagania, a oprócz odpowiednich konotacji ma też inne istotne walory. Jest nazwą krótką, łatwą do wymówienia, przy tym bardzo charakterystyczną. Co ważne, jako nazwa nietypowa dla kategorii ma szansę wyróżnić nowy produkt na półce - powiedziała Edyta Janiszek, senior copywriter w Grupie Czteryczwarte.

W ramach projektu systemu powstał również key visual i projekty materiałów POS.

Jak mówi Joanna Aleksandrowicz, new business i PR director z Grupy Czteryczwarte, z okazji wprowadzenia na rynek nowego produktu nie zaplanowano żadnych działań reklamowych.

 


 

Autor: jj

Więcej informacji: Czteryczwarte, Tukan, rodzaj chleba

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas