Telewizja2011-11-22
6

“Czysta chata” podnosi widownię Czwórki

Nowy reality-show TV 4 “Czysta chata” po czterech odcinkach gromadzi w paśmie premierowym średnio 340 tys. osób i podnosi widownię stacji w porównaniu do ub.r.

Premierowe odcinki “Czystej chaty” nadawane są w niedziele o 20.00. Z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność czterech dotąd pokazanych wydań wyniosła 340 tys. widzów, co przełożyło się na 1,98 proc. udziału w grupie 4+ i 2,81 proc. w 16-49.

Program notuje wyższą widownię niż stacja osiągała rok temu w tym paśmie. Wtedy śledziło ją bowiem średnio 300 tys. osób., a jej udział wynosił odpowiednio 1,75 proc. i 2,53 proc. “Czysta chata” ma w grupie 4+ niższy udział od średniego udziału dobowego TV 4, który w okresie od 31 października do 20 listopada br. wynosił 2,41 proc. Natomiast w grupie komercyjnej program sytuuje się minimalnie powyżej średniej, wynoszącej 2,80 proc.

Nadawane we wtorki powtórki “Czystej chaty” (pierwszą nadano o 19.00, kolejne o 21.00) śledzi przeciętnie 270 tys. widzów, co daje stacji 1,73 proc. udziału w grupie 4+ i 2,07 proc. w 16-49 (dane za trzy odcinki).

Format oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 25 do 59 lat, mieszkańcy wsi, średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

W programie “Czysta chata” Sylwia Koczwara i Barbara Danek pomagają ludziom poradzić sobie z bałaganem w ich domach. Format jest realizowany na brytyjskiej licencji, a produkuje go FremantleMedia Polska.


Oglądalność “Czystej chaty” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Profil widowni formatu

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Czysta chata

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas