Startuje wspólna promocja zmywarek Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) i środków czyszczących Finish (Reckitt - Benckiser). Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy A1 i ZenithOptimedia Group.
W ramach promocji „Czysta radość oszczędzania” każdy właściciel nowej zmywarki marki Bosch w klasie energetycznej A+++ i A++ otrzyma zwrot 150 zł, jeżeli tylko wypełni kupon promocyjny i przesłać go wraz z kopiami dowodu zakupu oraz wypełnionej karty gwarancyjnej. Do każdej takiej zmywarki (łącznie do prawie 40 modeli) dołączony jest środków czyszczących starter-pakiet Finish. Akcja potrwa do końca października.
Promocji towarzyszą działania reklamowe w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN, AXN, czy Canal+) oraz internet (portal pewneoszczednosci.pl wspierany reklamami w serwisach WP.pl, Interia.pl, Onet.pl, Ceneo.pl, Cokupic.pl, Allegro.pl, Facebook, NKpl, Google). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa A1, która obsługuje też samą promocję, natomiast za zakup mediów odpowida dom mediowy ZenithOptimedia Group.