Reklama 2010-06-30
1

Czysty i brudne myśli w kampanii żeli Axe

Rusza kampania reklamowa nowych żeli pod prysznic Axe. Akcję przygotowały agencje BBH i Netizens oraz dom mediowy OMD Media Direction.

Startująca właśnie kampania Axe reklamuje wprowadzana do sprzedaży żele pod prysznic tej marki dla mężczyzn. Poszczególne warianty przekazu pod hasłem „On jest czysty. To one mają brudne myśli” opierają się na charakterystycznym dla Axe podkreśleniu atrakcyjności seksualnej związanej z tym brandem. Kampania – podobnie jak same żele – jest skierowana do mężczyzn w wieku 16 – 25 lat.

Akcja jest prowadzona w telewizji, prasie, internecie i na outdoorze. Adaptację i kreację kampanii – zaplanowanej do końca jesieni – przygotowały agencje BBH (telewizja) i Netizens (pozostałe media), natomiast za planowanie mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.

Autor: tw

Więcej informacji: żel, Axe, żel pod prysznic

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas