Prasa2012-11-12
9

Czytelnicy odwracają się od dzienników regionalnych

We wrześniu br. wszystkie spośród 15 najpopularniejszych gazet regionalnych zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Echo Dnia”. Liderem zestawienia pozostał „Dziennik Zachodni”.

Pozycję lidera zestawienia zajął „Polska Dziennik Zachodni” (Polskapresse). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu we wrześniu br. wyniosła 53 595 egz., czyli o 17,40 proc. mniej niż rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce należało do „Gazety Pomorskiej" (Media Regionalne) ze średnią sprzedażą ogółem we wrześniu br. na poziomie 52 429 egz., po spadku o 11,52 proc. Na podium znalazł się jeszcze „Express Ilustrowany" (Polskapresse), którego wynik sprzedażowy spadł o 18,02 proc. do poziomu 37 400 egz.

Z kolei najwięcej stracił, zajmujący dziesiąte miejsce w rankingu dziennik „Echo Dnia” (Media Regionalne). Sprzedaż ogółem tej gazety spadła o 20,11 proc. i wyniosła 23 898 egz.

Zobacz tabelę


Zestawienie obejmuje 15 najpopularniejszych dzienników regionalnych.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas