Telewizja2023-10-10
70

Gwiazda TTV w Grupie Polsat. Powstaje show „Dagmara szuka męża”

fot. Telus/AKPAfot. Telus/AKPA

Telewizja Polsat pracuje nad nowym reality-show pod tytułem „Dagmara szuka męża” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego bohaterką będzie Dagmara Kaźmierska, wcześniej jedna z gwiazd programu „Królowe życie” w TTV. Na razie nie zdecydowano, na którą z anten Grupy Polsat Plus trafi program.

Formuła programu będzie zgodna z jego tytułem - Dagmara Kaźmierska będzie podróżować po Polsce i szukać towarzysza życia. Poza spotkaniami z kandydatami na męża, w programie widzowie zobaczą też rodzinę i przyjaciół Kaźmierskiej.

Program oparty jest na autorskim formacie. Trwa montaż nagranych odcinków. - Dagmara jest świetnej formie, materiał, który nagraliśmy, jest bardzo dobry. To może być najzabawniejszy format ostatnich lat – usłyszeliśmy w produkcji.

Za produkcję wykonawczą programu odpowiada firma Dragon Head, produkująca m.in. program „Warsaw Shore” dla MTV Polska czy „Celebs Go Dating. Gwiazdy idą na podryw” dla Eska TV. 

Na razie nie zdecydowano, który z kanałów Grupy Polsat Plus – naziemnych czy satelitarnych - pokaże program „Dagmara szuka męża”. Nie ma też daty premiery reality-show.

Dagmara Kaźmierską gwiazdą “Królowych życia”

Dagmara Kaźmierska przez lata była bohaterką emitowanego w TTV reality-show „Królowe życia”. Stała się jedną najbardziej barwnych postaci polskiego show-biznesu, zyskała sporą popularność i sympatię. Fanom nie przeszkadza, że w przeszłości była właścicielką agencji towarzyskiej, a potem przez kilkanaście miesięcy siedziała w więzieniu. Bohaterka "Królowych życia" odcięła się bowiem od swej przeszłości.

TTV zdjęło program z anteny „Królowe życia”, bo był krytykowany z powodu uczestnika Arkadiusza Zgorzelskiego, w mediach znanego jako Arek „Megakot” Kocik, który chwalił się braniem narkotyków i relacjami z nastolatkami. Z tego powodu do KRRiT wpłynęło blisko 250 skarg na produkcję. Pomimo tego regulator nie ukarał nadawcy. Cześć bohaterek z „Królowych życia” występuje w nowym programie TTV „Diabelnie boskie”. 

Udział kanałów Grupy Polsat w I półroczu br. uplasował się na poziomie 21,15 proc. wśród wszystkich widzów i 20,66 proc. wśród widzów od 16 do 49 lat. 
 

 

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(70)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas