Telewizja2024-01-01
8

Randkowy show z udziałem Dagmary Kaźmierskiej hitem Super Polsatu

„Dagmara szuka męża”; fot. Super Polsat„Dagmara szuka męża”; fot. Super Polsat

Nowy randkowy cykl „Dagmara szuka męża” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda w Super Polsacie średnio 173 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Show „Dagmara szuka męża” na antenie Super Polsatu oglądać można w poniedziałki o godz. 22.00, począwszy od 11 grudnia 2023 roku. Średnia widownia premierowych odcinków cyklu do 25 grudnia wyniosła 173 tys. osób, co przełożyło się na 1,78 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,02 proc. w grupie 16-49 i 1,93 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 25 grudnia. Przyciągnął uwagę 208 tys. osób.

Bohaterką cyklu „Dagmara szuka męża” jest znana z „Królowych życia” Dagmara Kaźmierska, która w ramach randkowego reality-show przemierza Polskę, próbując znaleźć kawalera, który sprosta jej oczekiwaniom. W roli samozwańczych swatów towarzyszą jej będą: syn Conan oraz przyjaciel Jacek.

Program oparty jest na autorskim formacie, za jego realizację odpowiada firma Dragon Head. Zdjęcia do „Dagmara szuka męża” rozpoczęły się wczesną jesienią 2023 roku.

Udział Super Polsatu w rynku telewizyjnym w 2022 roku wyniósł 0,80 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas