Reklama2004-07-06
0

Daily Media Service

Nowa firma na rynku monitoringu mediów

Na polskim rynku usług Public Relations pojawiła się nowa firma o nazwie Daily Media Service Sp. z o.o. (Firma działa od listopada 2003 roku).

Główną sferą działalności DMS-u jest profesjonalny monitoring mediów oraz doradztwo z zakresu Public Relations.

Daily Media Service Sp z o.o. zajmuje się monitorowaniem: prasy, Internetu, radia, oraz telewizji.

Potencjalni klienci mogą również zamówić: analizy jakościowo-ilościowe, profilowane newslettery, moderowanie Internetu, a także dostęp do wirtualnego archiwum pressBOX™. 

Daily Media Service tworzą młodzi ludzie, którzy doświadczenie zdobywali
i nadal skutecznie to robią w dziedzinach takich jak: monitoring mediów,
Public Relations, badania rynku oraz szeroko rozumiana dyplomacja.
 
Osoby zarzadzające:

Adam Jarczyński - Dyrektor Generalny  

Łukasz Zieliński  - Dyrektor Finansowy  

Zbigniew Pisarski - Dyrektor Zarządzający 


Dział handlowy:
Karol Suchocki - Senior Product Manager

Aleksander Bojarski - Product Manager

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas