Reklama2014-09-25
0

Danfoss z nową identyfikacją i hasłem „Engineering Tomorrow” (wideo)

Firma Danfoss - produkująca rozwiązania z zakresu chłodnictwa, klimatyzacji, ogrzewnictwa oraz sterowania silnikami i maszyn mobilnych - wprowadza nową odsłonę swojej marki opartą na haśle „Engineering Tomorrow”.

Nowa koncepcja marki Danfoss jest ściśle związana z realizowaną przez koncern od 2010 roku strategią Core & Clear” polegającą na bardziej ukierunkowanych inwestycjach, bardziej innowacyjnych i zróżnicowanych produktach, lepszej obsłudze klientów oraz aktywniejszych działaniach marketingowych w czterech głównych obszarach, na które stawia firma. Są to: infrastruktura, przemysł spożywczy, energia i klimat.

Koncepcja ta została wybrana w wyniku szeroko zakrojonych badań opinii, podczas których zapytano cztery tys. obecnych i potencjalnych klientów z całego świata, z czym kojarzy im się marka Danfoss oraz jakie mieliby oczekiwania wobec niej w przyszłości. Spośród 11 propozycji respondenci wybrali koncepcję „Engineering Tomorrow”, jako najbardziej reprezentatywną dla Danfoss, kojarzącą się z innowacjami i przyszłością.

W ramach zmian opracowano nową identyfikację wizualną marki, opartą na kolorze czerwonym. Przygotowano również klip wyreżyserowany przez Christoffera Boe.

Zintegrowana kampania prezentująca nowy wizerunek Danfoss będzie prowadzona w internecie, prasie, BLT-u i na outdoorze. Główny nacisk zostanie położony na sześć największych rynków: Brazylię, Chiny, Indie, Niemcy, Rosję i Stany Zjednoczone.

W Polsce akcja obejmie działania w prasie branżowej i internecie oraz aktywności bezpośrednio kierowane do klientów, instalatorów, dystrybutorów i projektantów, w tym spotkania, prezentacje i konkursy.

Globalną strategię i kreację kampanii przygotowała duńska agencję Kunde & Co. Akcja będzie nadzorowana przez niezależnego eksperta w dziedzinie marketingu i brandingu - Rasmusa Bech Hansena, który był też zaangażowany w przygotowanie globalnej strategii i pozycjonowania marki Danfoss.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas