Reklama2019-04-16
1

Ekipa Małego Głoda w kampanii serków Danio (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa serków Danio (produkowanych przez Danone Polska) z udziałem ich brand hero Małego Głoda. Za obsługę reklamową marki odpowiadają firmy VMLY&R Poland, H2O Creative, K2 Precise i MediaCom Warszawa.

Spot z kampanii nawiązuje do stylistyki filmów o superbohaterach. Pokazuje Małego Głoda razem z trojgiem innych podobnie wyglądających postaci, które mają symbolizować różne rodzaje głodu.

Wszyscy ci bohaterowie muszą uciekać, kiedy pojawiają się opakowania Danio: zarówno klasyczne, jak i na wynos. Podsumowuje to slogan „Metody na głody”.

 

W poprzedniej dużej kampanii Danio były promowane jego nowe opakowania, w spotach Mały Głód występował jako skoczek narciarski, bohater gry wideo i władca.

Za obsługę marketingową Danio odpowiadają VMLY&R Poland (strategia i kreacja reklam), agencja K2 Precise (planowanie i zakup mediów w internecie) oraz dom mediowy MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów w telewizji). Kreacją postaci do nowego spotu zajęła się agencja H2O Creative.

Autor:tw

Więcej informacji:Danio, serek, Mały Głód, Danone

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas