Reklama2009-05-12
0

Danny DeVito reklamuje kumulację w loterii BZ WBK (nowe wideo)

Rusza kolejny etap kampanii reklamowej BZ WBK z udziałem Danny'egoDeVito. Aktor promuje podwyższoną nagrodę w loterii tego banku.

W kampanii reklamowej BZ WBK Danny DeVito rywalizuje o uwagęwidzów z główną nagrodą w loterii tego banku. W nowym spocie aktordowiaduje się, że wygrana zostaje podwyższona z 1 mln zł do 1 333tys. zł, co złości go tym bardziej, że nie potrafi wymówić popolsku tej drugiej sumy.

Akcja reklamuje nagrodę, którą można wylosować w loterii pozałożeniu 3-miesięcznej lokaty w BZ WBK. - Mamy nadzieję, że niejest to ostatnia kumulacja w naszej akcji, ponieważ kwota wygranejrośnie proporcjonalnie do ilości założonych lokat promocyjnych -komentuje Grzegorz Wyrzykowski, dyrektor departamentu marketingu BZWBK.




Druga odsłona kampanii, podobnie jak jej pierwsza część, jestprowadzona w telewizji (m.in. TVN, TVP1, Polsat, Discovery Polska),prasie (m.in. "Newsweek", "Gazeta Wyborcza", "Dziennik", "Polska","Fakt", "Przegląd Sportowy", "Wprost"), radiu (Radio ZET, ZłotePrzeboje, Eska, RMF FM), internecie (Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl,Gazeta.pl, gadugadu.pl) oraz placówkach BZ WBK. Kreacjęprzygotowała agencja reklamowa GPD Advertising, natomiast zakupem iplanowaniem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Autor:tw

Więcej informacji:BZ WBK, Danny DeVito

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas