Radio2022-07-07
16

Danuta Breguła opuszcza Newonce

Danuta Breguła, fot. Oskar SzczuijDanuta Breguła, fot. Oskar Szczuij

Dyrektorka ds. rozwoju biznesu i strategii oraz członkini zarządu newonce.media Danuta Breguła rozstała się z firmą. Odpowiadała tam za ofertę subskrypcyjną. Michał Michalski, CEO newonce.media, zapewnia, że odejście Breguły nie ma wpływu na strategię subskrypcyjną Newonce.

Danuta Breguła po roku opuszcza newonce.media, gdzie była odpowiedzialna za rozwój subskrypcji. O jej odejściu pierwszy poinformował „Presserwis”, sama zainteresowana w środę napisała na Linkedinie, że chce skupić się na swoim „życiu prywatnym i dobrostanie”. Podkreśliła jednak, że jednocześnie chce „wciąż być aktywna w społeczności” i chętnie doraźnie będzie pomagać firmom.

Michał Michalski, CEO newonce.media, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl potwierdza, że decyzję o odejściu podjęła sama Breguła. Jej obowiązki przejął Maksymilian Salski, do tej pory senior subscription growth manager.

- Odejście Danuty nie ma żadnego wpływu na naszą strategię subskrypcyjną - podkreśla Michalski. I dodaje, że poza jej rezygnacją nie ma żadnych zmian w zarządzie spółki.

Prezesem zarządu jest Michalski, niedawno członkami zarządu zostali Breguła i Marcin Łuniewski. Zastąpili Piotra Kędzierskiego, który na początku roku rozstał się z firmą.

Michalski i Łuniewski posiadają po 80 udziałów spółki, 60 ma Adam Wilczewski, 20 – Aneta Wilczewska.

Danuta Breguła do Newonce dołączyła w lipcu ub.r.. Nadzorowała rozwój cyfrowego biznesu firmy, którego częścią była uruchomiona jesienią ub.r. oferta płatna newonce.club. Wcześniej przez 12 lat pracowała w Agorze. Od 2014 roku była w ścisłym gronie osób odpowiedzialnych za wprowadzenie systemu limitowanego darmowego dostępu do treści „Gazety Wyborczej” i jej oferty płatnej prenumeraty cyfrowej. W kolejnych latach zajmowała się rozwojem propozycji dziennika dla użytkowników sieci i prenumeratorów cyfrowych, a także całościową strategią subskrypcyjną „Wyborczej”. Z Agorą rozstała się na początku 2021 roku.

W 2019 roku spółka newonce.media zanotowała 6,75 mln zł przychodów, a przy 7,48 mln zł kosztów operacyjnych miała 796,9 tys. zł straty netto.

Autor:jsx

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas