Reklama2016-02-15
0

Dariusz Józefiak na czele marketingu w Santander Consumer Bank, Wojciech Pysiewicz awansował w Santander Consumer Finance

Dariusz Józefiak objął stanowisko dyrektora departamentu marketingu i reklamy w Santander Consumer Banku. Zajmujący je poprzednio Wojciech Pysiewicz awansował do zarządu Santander Consumer Finance Benelux.

Przez ostatnie cztery lata Dariusz Józefiak był w Santander Consumer Banku dyrektorem ds. komunikacji marketingowej. Wcześniej pracował m.in. w Money Expert (w latach 2010-2012), jako Dyrektora Departamentu Contact Center, Badań i Analiz Marketingowych oraz w należącej do Kulczyk Investments spółce Family Finance (jako dyrektor departamentu contact center, badań i analiz marketingowych oraz dyrektor ds. e-marketingu).

Z branżą finansową jest związany od 1999 roku. Początkowo pracował w Polskim Towarzystwie Finansowym, gdzie odpowiadał za badania i analizy marketingowe, zarządzanie zespołem marketingu bezpośredniego, a jako zastępca dyrektora departamentu marketingu kierował m.in. tworzeniem planu i budżetu marketingowego.

Jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego (uzyskał tam tytuł doktora nauk o ziemi) oraz programu MBA na obecnym Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Wojciech Pysiewicz od 1 lutego jako członek zarządu w Santander Consumer Finance Benelux, spółce z dywizji Santander Consumer Finance działającej w  Belgii i Holandii, odpowiada za obszar kredytów konsumenckich.

Pysiewicz funkcję dyrektora departamentu marketingu w Santander Consumer Banku pełnił od 2007 roku. Przez ostatnie pięć lat oprócz działań marketingowych koordynował także prace komitetu produktów.

Wcześniej pracował w Open Finance i Noble Banku, gdzie pełnił funkcję doradcy zarządu ds. marketingu i PR. Pracę zawodową rozpoczął w trakcie studiów jako dziennikarz „Pulsu Biznesu”, współpracował też w innymi tytułami branżowymi. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas