Reklama2016-02-05
6

Dariusz Jurek na czele działu SEO w Value Media

Dariusz Jurek objął nowo utworzoną funkcję head of SEO w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Wcześniej pracował m.in. w K2 Media i Clear Sense.

Przez ostatni rok Jurek pełnił funkcję senior SEO specialist w K2 Media. Przedtem przez trzy lata pracował w agencji interaktywnej Clear Sense.

Ogółem z branżą marketingu internetowego jest związany od 9 lat. Realizował projekty dla takich klientów jak Medicover, Geting Bank, Vichy, Garnier, L’Oreal, Atlas i Intermarche.

Ukończył liczne kursy w zakresie SEO, także za granicą, m.in. Master Search Engine Optimization w Los Angeles i Advanced SEO Training Course w Londynie.

Autor:tw

Więcej informacji:Dariusz Jurek, Value Media

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas