Reklama2011-12-12
0

Davidoff promuje się w punktach sprzedaży

W punktach sprzedaży trwa ogólnopolska akcja informacyjna dla papierosów Davidoff, marki należącej do koncernu Imperial Tobacco. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Sales Link.

Celem akcji informacyjnej jest zaprezentowanie pełnoletnim i palącym konsumentom portfolio Davidoff oraz budowanie wizerunku marki jako produktu wysokiej jakości. Działania dla marki Davidoff będą realizowane w dniach 1-17 i 27-31 grudnia 2011 roku w 177 punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

Agencja Sales Link odpowiada za egzekucję i koordynację działań związanych z akcją, w tym m.in. proces rekrutacji i szkolenia hostess, szkolenia regionalnych koordynatorów oraz logistykę materiałów.

W październiku i listopadzie tego roku Sales Link przeprowadziła akcję informacyjną dla marki Route 66 Super Slim, także należącej do Imperial Tobacco. Prowadzona ona była w niemal 200 punktach sprzedaży na terenie Polski, a działania związane były z wprowadzeniem na rynek nowego wariantu smakowego papierosów.

Autor:km

Więcej informacji:Davidoff, Imperial Tobacco

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas