Prasa2022-06-24
3

Dawid Dobrasz po trzech latach odchodzi z „Głosu Wielkopolskiego”

Dawid Dobrasz, fot. Adam JastrzębowskiDawid Dobrasz, fot. Adam Jastrzębowski

Z redakcji „Głosu Wielkopolskiego” (Polska Press Grupa) odchodzi szef działu sportowego Dawid Dobrasz. - Dostałem nową, dobrą propozycję, z miejsca, do którego bardzo chciałem trafić - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że przechodzi do jednego z ogólnopolskich portali sportowych.

Dawid Dobrasz zaczynał pracę dziennikarską w 2018 roku w grupie Weszło, był zaangażowany w projekty Weszło Junior i Weszło FM.  W czerwcu 2019 roku trafił do Głosu Wielkopolskiego, przez rok był tam dziennikarzem, zaś we wrześniu 2020 został kierownikiem działu sportowego.

Teraz odchodzi z firmy, natomiast zostaje w dziennikarstwie. - Na początku maja dostałem dobrą propozycję z miejsca, do którego bardzo chciałem trafić. Długo się nie zastanawiałem i po kilku rozmowach udało nam się dojść do porozumienia. Mam szansę się rozwinąć oraz spróbować w nowych projektach – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl dodając: - Dziękuję grupie Polska Press za możliwość rozwoju, która pozwoliła zrobić mi krok do przodu. Bardzo ważne było dla mnie też to, że na początku nie muszę się przeprowadzać i dalej mogę pracować w swoim rodzinnym mieście.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Z naszych informacji wynika, że po odejściu z „Głosu Wielkopolskiego” Dawid Dobrasz trafi z początkiem lipca do jednego z ogólnopolskich portali sportowych.

Według danych ze sprawozdania finansowego grupy Orlen w ub.r. przychody Polska Press wyniosły 318 mln zł. Grupa Orlen podała, że od przejęcia Polska Press w marcu ub.r. wydawnictwo zapewniło jej 274 mln zł, zaznaczając, że gdyby do akwizycji doszło z początkiem stycznia, przychody całej grupy Orlen byłyby o 44 mln zł wyższe (wyniosłyby 131,385 mln zł, a nie 131,341 mln). Na koniec ub.r. stałe zatrudnienie w wydawnictwie wynosiło 1 827 etatów.

W maju br. według wyników badania Mediapanel serwisy i aplikacje Polska Press Grupy notowały 17,2 mln RU, wyprzedzając choćby Agorę, Facebook czy ZPR Media.

Autor:jk

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas