Reklama2014-01-14
3

DDB i Grey Warszawa w finale przetargu T-Mobile Polska

Do finału przetargu na obsługę reklamową T-Mobile Polska zakwalifikowały się agencje DDB Warszawa i Grey Worldwide Warszawa. Z rywalizacji odpadły natomiast Saatchi & Saatchi Poland i BBDO Warszawa.

- Do ostatniego etapu wybraliśmy oferty, które najlepiej pasowały do charakteru marki T-Mobile oraz międzynarodowych standardów określonych przez Grupę Deutsche Telekom - uzasadnia Paweł Szarkowski, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej T-Mobile Polska. Operator planuje zakończyć przetarg do końca bieżącego kwartału.

Do podpisania umowy z nową agencją obsługą reklamową T-Mobile w zakresie strategii i kreacji ATL zajmować się będą agencje G7 (odpowiada za komunikację taryf na kartę i abonamentowych) oraz Saatchi & Saatchi Poland (odpowiada za oferty biznesowe).

Przypomnijmy, że w prowadzonej od zeszłego tygodnia kampanii reklamowej T-Mobile występuje Zbigniew Wodecki (przeczytaj więcej i zobacz spoty).

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas