Reklama2009-06-02
0

DDB walczy z BBH o budżet marek Flora i Becel

Agencje reklamowe DDB i Bartle Bogle Hegarty (BBH) walczą okreatywny budżet należących do koncernu Unilever marek margarynyFlora i Becel.

Od 2004 roku BBH odpowiada za warty 2,7 miliona funtów budżetreklamowy Flory na rynku brytyjskim, a także za budżet Becel -europejskiego odpowiednika marki.

Z kolei DDB jest odpowiedzialna za brytyjski budżet reklamowyinnej należącej do Unilever marki, służącego głównie do cienkiegosmarowania kanapek i tostów Marmite.

"Marka Flora/Becel współpracuje z licznymi agencjami nadglobalnymi kampaniami. Obecnie pracujemy z BBH nad nową kampanią na2009 rok skupioną wokół profilaktyki serca. Nie byłoby właściwedalsze tego komentowanie gdy cały czas trwają prace. BBH i DDB sąna naszej liście agencji i mamy z nimi obiema ciągłe relacje" -powiedział rzecznik Unilever.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:BBH, Becel, DDB, Flora

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas