Reklama2012-06-20
0

DDB Warszawa z dwoma Srebrnymi Lwami za rozkład jazdy McDonald’s

Agencja DDB Warszawa zdobyła kolejne nagrody w konkursie Cannes Lions za reklamę McDonald’s w formie rozkładu jazdy: dwa Srebrne Lwy w kategorii media.

Srebrne Lwy dla rozkładu jazdy McDonald’s zostały przyznane w podkategoriach „Handel i e-commerce, w tym restauracje” oraz „Najlepsze wykorzystanie outdooru”. W poniedziałek reklama otrzymała już Brązowego Lwa w  kategorii promo & activation (więcej o tym). 

Rozkład jazdy McDonald’s został zainstalowany na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie znajduje się też restauracja tej sieci. Na rozkładzie czas do odjazdu pociągów nie jest podawany nie w minutach, tylko w daniach, które można w tym czasie zjeść w pobliskim McDonaldzie (przeczytaj więcej o reklamie i obejrzyj jej making of).

Autor:tw

Więcej informacji:DDB Warszawa, Cannes Lions

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas