Reklama2013-06-18
2

DDB Warszawa z nominacjami w Cannes Lions za reklamy McDonald’s

Outdoorowe reklamy restauracji McDonald’s przygotowane przez agencję DDB Warszawa otrzymały trzy nominacje w konkursie Cannes Lions: w kategorii Media Lions oraz dwie w kategorii Outdoor Lions.

Szansę na nagrody w tegorocznej edycji Cannes Lions mają trzy tablice outdoorowe McDonald’s przygotowane przez DDB Warszawa. W kategorii Media Lions nominowano tablica, na której dwa razy dziennie pojawia się rysowane kredą menu dostępne w tym czasie w restauracji. Natomiast na shortliście kategorii Outdoor Lions znalazły się dwie reklamy: oferty śniadaniowej McCroissant oraz McMuffin.

Przypomnijmy, że w ub.r. DDB Warszawa zdobyła w konkursie trzy nagrody - dwa Srebrne Lwy i Brązowego Lwa - za inną reklamę McDonald’s: „Rozkład jazdy” zainstalowany na Dworcu Centralnym w Warszawie (zobacz więcej).

Reklamy DDB dla McDonald’s to jedyne polskie zgłoszenia nominowane w kategoriach Media i Outdoor. Żadna agencja z naszego kraju nie znalazła się na shortlistach kategorii Media i Outdoor, a także Creative Effectiveness, Direct, Mobile, PR, Press oraz Promo & Activation.

W weekend ogłoszono shortlisty w kategoriach Innoviation i Direct. Na tej pierwszej znalazły się projekt PZU Drive przygotowany przez agencję K2 oraz karta Matercard Display wymyślona i oferowana przez Getin Noble Bank (przeczytaj i obejrzyj więcej).

W br. polskie agencje zgłosiły do Cannes Lions 144 prac. Natomiast z całego świata napłynęło do konkursu rekordowe 35,7 tys. prac (zobacz szczegóły). Festiwal zaczął się niedzielę i potrwa do najbliższej soboty.

Autor:tw

Więcej informacji:Cannes Lions, DDB Warszawa, McDonald's

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas