Reklama2012-06-18
0

DDB Warszawa z pierwszymi polskimi nominacjami w Cannes Lions

W konkursie Cannes Lions 2012 ogłoszono nominacje w kategoriach direct oraz promo & Activation. W obu na shortlistach znalazły się dwa projekty zrealizowane przez agencję DDB Warszawa.

W kategoriach direct oraz promo & activation konkursu Cannes Lions po nominacji otrzymały projekty „Sztuka, której nikt nie widział” i rozkład jazdy McDonald’s. Pierwszy został zrealizowany przez DDB Warszawa dla Fundacji Audiodeskrypcje.pl (zobacz opis tej akcji), a drugi - dla McDonald’s (obejrzyj opis).

Oba projekty zostały już nagrodzone w najważniejszych polskich konkursach reklamowych: KTR i Media Trendach. „Sztuka, której nikt nie widział” w KTR otrzymała złoto w kategorii active advertising, a w Media Trendach - nagrody w kategoriach wykorzystanie treści audio i marketing społeczny - non-profit. Natomiast rozkład jazdy zdobył w KTR złoto w kategorii reklama outdoorowa i srebro w kategorii active advertising

„Sztuka, której nikt nie widział” i rozkład jazdy McDonald’s to jak na razie jedyne polskie projekty z nominacjami w tegorocznym konkursie Cannes Lions.

Autor:tw

Więcej informacji:Cannes Lions, Cannes Lions 2012

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas