Reklama2011-12-05
0

De’Longhi reklamuje ekspres Primadonna S (wideo)

W telewizji, internecie, prasie i sklepach rusza kampania reklamowa ekspresu kawowego Primadonna S produkowanego przez De’Longhi. Akcję przygotowały firmy Max Information, New Partners i Maxus.

Kampania ekspresu Primadonna S pokazuje, że pozwala on szybko i łatwo przygotować dowolną kawę. Akcja - prowadzona pod hasłem „Primadonna S De’Longhi zmieni Twój świat” - symbolicznie podkreśla, jak ważnym elementem naszego życia jest kawa.






Akcja reklamowa - zaplanowana do końca grudnia - obejmuje telewizję (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, AXN, Universal Channel i Kino Polska), internet (m.in. sponsoring biznes.onet.pl i działania w social media), prasę (m.in. „Polityka”, „Viva!”, „Pani”, „Twój Styl”, „Wysokie Obcasy” i inne czasopisma społeczno-polityczne i kobiece) oraz punkty sprzedaży (degustacje, pokazy sztuki zdobienia kawy prowadzone przez Marcina Michalika i Michała Plutę).

Globalną kreację kampanii przygotowała włoska agencja reklamowa Max Information, natomiast spot telewizyjny wyreżyserował Fabrizio Mari, a wyprodukowała dom produkcyjny New Partners. Za planowanie i zakup mediów oraz kompleksową realizację akcji odpowiada dom mediowy Maxus.

Autor:tw

Więcej informacji:De’Longhi, Primadonna S

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas