Telewizja2011-10-07
3

Debaty w TVP 1 miały o 360 tys. widzów więcej niż w TVN 24

Debaty wyborcze w cyklu “Wybory Polaków” nadawane w TVP 1 oglądało średnio 910 tys. widzów. Konkurencyjne debaty nadawane przez satelitarny kanał TVN 24 wybierało tylko trochę mniej widzów, bo 550 tys. osób.

Program “Wybory Polaków” nadawany był w Jedynce w środy o 22.10. Co tydzień przedstawiciele siedmiu komitetów wyborczych dyskutowali na inny temat, cykl zakończyła debata liderów pokazana w środę 5 października br. Program prowadzili Barbara Czajkowska i Krzysztof Ziemiec.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność pięciu debat w TVP 1 wyniosła 910 tys. widzów, co dało Jedynce 10,11 proc. udziału w rynku. Najwięcej osób śledziło stracie liderów (720 tys.). TVP 1 w czasie emisji programu “Wybory Polaków” zajęła dopiero czwarte miejsce w rynku za TVN (17,67 proc.), TVP 2 (15 proc.) i Polsatem (12,67 proc.).

Z kolei TVN 24 swoje debaty pokazywała w piątki o 19.25, ostatnią z liderami partii nadała również w minioną środę. W debatach TVN 24 brali udział tylko przedstawiciele klubów parlamentarnych, udziału odmówiło jednak Prawo i Sprawiedliwość. Gospodarzami programu byli na zmianę różni dziennikarze TVN 24, m.in. Monika Olejnik i Piotr Marciniak.

Średnia widownia sześciu dyskusji w TVN 24 ukształtowała się na poziomie 550 tys. osób, a ich udział wyniósł 4,03 proc. Dało to stacji w czasie emisji debat mniejszy udział od TVP Info (4,16 proc.), ale zdecydowanie większy od Polsat News (0,77 proc.).

Zobacz tabelę


Dane telemetryczne pokazują, że oba cykle debat śledzili najchętniej widzowie z miast. Dyskusje w TVN 24 oprócz zainteresowania osób starszych cieszyły się też sporą popularnością wśród widzów w wieku od 35. do 44. lat, podczas gdy te w TVP 1 najchętniej oglądane były po 45. roku życia. 

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:debata wyborcza, debaty wyborcze

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas