Reklama2011-03-15
0

Decathlon reklamuje sprzęt sportowy dla kobiet

W prasie, radiu, internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa sprzętu sportowego dla kobiet dostępnego w sklepach Decathlon. Akcję przygotowały firmy Eurozet, Garmont i PanMedia Western.

Nowa kampania sieci sklepów Decathlon reklamuje dostępne w nich produkty, usługi i doradztwo pozwalające kobietom dobrać wyposażenie umożliwiające uprawianie takich dyscyplin, jak m.in. fitness, gimnastyka, pilates, joga, streching, bieganie, pływanie, aqua aerobik czy jazda na rolkach.


Kampania – zaplanowana do 20 marca – obejmuje prasę („Shape”, „Viva!”, „Party”, „Gala”, „Przyjaciółka”), internet (serwisy odwiedzane głównie przez młode, aktywne kobiety), radio (stacje lokalne) oraz outdoor.
 

Kreację kampanii przygotowały firmy Eurozet (radio) i Garmont (internet i prasa), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas