PR2013-01-22
0

Deezer postawił na 24/7 PR i 24/7 Digital

Agencje 24/7 PR oraz 24/7 Digital zwyciężyły w przetargu na obsługę marki Deezer w Polsce. Globalny serwis streamingu muzycznego powierzył im kompleksową obsługę public relations swojej marki oraz realizację działań z obszaru digital.

W ramach współpracy, 24/7 PR zajmie się stałą obsługą firmy w Polsce. Agencja interaktywna 24/7 Digital będzie realizować działania z obszaru digital relations.

Za realizację projektu z ramienia obu agencji odpowiadają: Augustyn Lauks (junior account manager), Katarzyna Fabjaniak-Czerniak (senior account manager) oraz Karolina Muszyńska (community manager).

Agencje pozyskano na drodze przetargu. Nie ujawniono na jaki okres podpisano umowę, ponieważ “jest ona objęta klauzulą poufności”.

Autor:pr

Więcej informacji:Deezer, 24/7 PR, 24/7 Digital

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas