Reklama2015-10-12
2

„Delektuj się podwójną przyjemnością” w reklamach słodyczy Goplana i Solidarność (wideo)

Wystartowała wspólna kampania reklamowa słodyczy marek Goplana i Solidarność (produkowanych przez Grupę Colian). Akcję, prowadzoną na razie w telewizji, przygotowały agencja PZL i dom mediowy Universal McCann.

W kampanii prezentowane są słodycze funkcjonujące zarówno pod marką Goplana, jak i Solidarność: Śliwka Nałęczowska, Czekoladki z Klasą oraz Toffino. Reklamy podkreślają, że produkty łączą składniki i tradycje cukiernicze tych marek. „Goplana i Solidarność: Delektuj się podwójną przyjemnością” - brzmi hasło końcowe.

Trzy 15-sekundowe spoty są emitowane w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Akcja potrwa do końca br., w dalszych etapach obejmie także inne media.

Kreacją reklam zajęła się agencja PZL. Jest to pierwsza kampania marek Goplana i Solidarność przygotowana przez firmę po niedawnym wygraniu przetargu na ich obsługę reklamową.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Autor:tw

Więcej informacji:Goplana, Solidarność, Colian, słodycze

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas