Reklama2017-05-19
0

„Smak jest w centrum” w reklamach Delikatesów Centrum (wideo)

Rozpoczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci sklepów Delikatesy Centrum. Akcję przygotowały agencja MullenLowe Warsaw i dom mediowy Mindshare Polska.

Kampania jest oparta na spocie pokazującym przygotowywanie posiłku w odwrotnej kolejności: od gotowej potrawy do dostarczenia produktów mięsynych do Delikatesów Centrum. Reklamy mają podkreślać, że w tej sieci sklepów dostępna jest szeroka oferta świeżych mięs i wędlin wysokiej jakości, krojonych na życzenie.

Akcja jest realizowana pod hasłem „Smak jest w centrum”. Zaczęła się 18 maja, obejmuje przede wszystkim telewizję.

Kreację kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, która wygrała przetarg na obsługę reklamową Delikatesów Centrum (nie podano, ile ani które inne agencje brały w nim udział).

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Delikatesy Centrum

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas