Technologie2007-10-23
0

Dell najpopularniejszy wśród studentów

Dell jest najpopularniejszą komputerową marką wśród amerykańskichstudentów.

Sporo zyskuje również firma Apple, dzięki swojemu specjalnemuprogramowi sprzedaży skierowanemu do studentów - informuje serwisMarketing charts, powołując się na badanie SurveyU.com.

Apple wprowadziło promocyjny program, w ramach którego studencimogą kupić komputer Mac w pakiecie z darmowym iPodem. Z badaniawynika, że 83 procent respondentów posiadających komputer Apple,kupiło go w ramach tego programu.

W sumie 33 procent amerykańskich studentów posiada komputerfirmy Dell, która pod tym względem wyprzedza Apple (23 procent),Hewlett-Packard (17 procent), Acer (7 procent), Toshibę (7 procent)oraz Sony (4 procent).

Z danych SurveyU.com wynika także, że amerykańscy studenciśrednio na swoje komputery wydali 1.290 dolarów, co łącznie dajesumę 22 miliardów dolarów wydanych na te urządzenia przez obecniestudiujących. Zdecydowanie preferują oni urządzenia mobilne: ponad80 procent z nich używa laptopa jako swój podstawowy komputer.

źródło: Marketing Charts

Autor:km

Więcej informacji:Dell

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas