Internet2009-06-16
0

Dell zarabia dzięki serwisowi Twitter

Serwis społecznościowy Twitter pomógł firmie Dell w zarobieniuponad 3 milionów dolarów.

Drugi największy na świecie producent komputerów poinformował,że dzięki użytkownikom Twittera, którzy kierowali się poprzezwiadomości w serwisie na jego strony internetowe i następniekupowali jego produkty, firma zarobiła ponad 3 miliony dolarów.

Biorąc pod uwagę tylko ostatnie sześć miesięcy, Twitterprzyniósł w ten sposób Dellowi ponad 1 milion dolarów.

Obecna od około dwóch lat w serwisie firma monitoruje generowanąw nim dla siebie sprzedaż poprzez własne, specjalnie opracowane dotego celu oprogramowanie.

Ostatnio Dell znalazł się na dziewiątym miejscu w rankingu 100najczęściej wymienianych marek na stronach Twittera. Tuż przed nimbyły Guardian i Microsoft, a liderem okazała się markaStarbucks.

Autor:km

Więcej informacji:Dell, Twitter

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas